Culinaire branding, marketing en communicatie

Arina van LeenenFood en wine consultant

Quality member of IQ Circle

Culinair consultant - Marketing en Communicatie

Arina van Leenen

Arina van Leenen is een enthousiast, ondernemend food en wine consultant met een "Can Do" mentaliteit. Zij geeft advies over gastronomische concepten en denkt mee bij het ontwikkelen van merk strategieën. Altijd is ze op ontdekkingstocht, op zoek naar nieuwe geuren en smaakcombinaties. Arina heeft een brede achtergrond in marketing en communicatie, van wijn en food, met een master Food Culture & Communication aan de Universiteit van de Gastronomie in Pollenzo, Italië.

Uw culinaire marketingstrategie

Met het enthousiasme van Arina

“U kunt mij vragen voor het ontwikkelen van de communicatie en marketingstrategie ten behoeve van uw culinaire product. Samen met u kijken we naar de trends en ontwikkelingen en op welke wijze uw product het beste aansluit bij de beleving van de klant. Op enthousiaste wijze wordt door mij de merkstrategie ontwikkeld en begeleid ik de daarop volgende marktintroductie. Mijn aanpak is vernieuwend en verfrissend waarbij ik geïnteresseerd ben in de nieuwste ontwikkelingen en experimentele technieken.”

Culinaire projecten van Arina

De juiste kennis en ervaring

EL-STAR cider, merk strategie en ontwerp

Een nieuwe Cider van het bedrijf Natuurlijk GRUUN van Kees van Blijderveen uit Ommeren in de Betuwe

Ontdek meer

Restyling huisstijl van wijngaard De Reeborghesch

Nederlands oudste wijnboer Henk Marmelstein en zijn wijngaard in de Achterhoek

Ontdek meer

Hoe maak je verjus en zet je dit in de markt?

Prepluk Verjus wordt gemaakt van de eerste pluk van duurzaam geteelde druivenrassen uit de Betuwe.

Ontdek meer

Merk strategie en ontwerp voor Red Love Cider

De Redlove is een compleet nieuw soort appel met bijzonder rood vruchtvlees.

Ontdek meer

Merk strategie en ontwerp voor het Betuws Wijndomein

Met 6 hectare één van de grotere wijngaarden van Nederland.

Ontdek meer